5TH Entrepreneurship in de muziektherapeutische praktijk (B-LUCA-L42525)

Doelstellingen
Aan het einde van dit opleidingsonderdeel toont de student aan de hand van een portfolio aan een actieve rol gespeeld te hebben in het participeren en organiseren van muziektherapeutische projecten, zowel intra- als extramuros, over de verschillende opleidingsfasen heen.
Begintermen
De student is ingeschreven in de masteropleiding muziektherapie.
Plaats in het onderwijsaanbod
- Master in de muziek (Leuven) (Afstudeerrichting Muziektherapie) 120 sp.
- Master in de muziek: muziektherapie (Leuven) (Afstudeerrichting Muziektherapie) 120 sp.
Onderwijsleeractiviteiten
3 sp. 5TH Entrepreneurship in de muziektherapeutische praktijk (B-LUCA-L54055)




Inhoud
De student wendt de reeds opgedane kennis en vaardigheden m.b.t. de afstudeerrichting muziektherapie aan voor het organiseren van projecten en activiteiten die gekaderd kunnen worden binnen een specifieke muziektherapeutische context, het bredere multidisciplinaire werkveld, onderzoek en opleiding.
Studiemateriaal
Theoretisch/praktisch materiaal uit opleidingsonderdelen, infomomenten, specifieke trainingen...
Toelichting werkvorm
De student stelt in de loop van de opleiding een portfolio samen, met de verslagen van alle concrete activiteiten die in het kader van dit opleidingsonderdeel aan bod gekomen zijn.
Activiteiten die een (gedeeltelijke) herneming zijn van muzikale voorstellingen die tijdens projectweken onder begeleiding van docenten werden uitgewerkt, komen niet in aanmerking voor het portfolio.
Evaluatieactiviteiten
5TH Entrepreneurship in de muziektherapeutische praktijk (B-LUCA-L82525)
Toelichting
Examenmoment | Beoordelingsschaal |
---|---|
TOTAAL | 1-20/20 puntenschaal |
De student bekomt een examencijfer op basis van het ingediend portfolio. De uitertste indiendatum wordt aan de studenten meegedeeld via het examenrooster van de tweede examenperiode.
Toelichting bij herkansen
De student kan herkansen voor dit opleidingsonderdeel tijdens de derde examenperiode.